Viktigare?

Annat brukar komma före. Som att tillexempel vara med världens enligt mig finaste pojkvännen. Jag slutade tidigt idag så jag åt i skolan och tog det lugnt sen så åkte jag till Alex. Det tog ungefär en timme. Men helt klart värt det. Vi satt faktiskt mest och pluggade, haha. Ett tag var vi så trötta så vi la oss i soffan och självklart halvsover efter någon sekund... Hmmm... 
När jag kom hem så började jag att på nästan än gång att plugga. Det är nämligen så att jag har prov imorgon. Mitt första prov i tyska i den här skolan. Men det ska gå bra! 

Jag måste erkänna att jag är så så så trött. Skulle det kunna vara så att jag är tillbaka i skolschemat nu? Tror faktiskt det... 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback