16 Oktober 2013

 
Världens finaste höst. Jag älskar verkligen hösten! Så underbart mysigt, tyvärr är det såklart tråkigt att man inte kan vara ute lika längre eller man kan det men jag känner att det är lite tråkigt och jobbigt eftersom det är så mörkt! Vem vill gå hem runt åtta tiden då det är super mörk. Inte jag iallafall, inte min favorit syssla riktigt. 
 
Här har ni några av bilderna jag tog idag. Alla är inte så bra men det var så länge sen jag rörde min kamera känns det som. Jag höll på med den i helgen och idag så jag känner att jag måste komma igång på riktigt.
 
Resten av bilderna som är på mig och Alex får ni om ett tag. Så allt inte kommer på än gång. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback