Får skylla mig själv helt enkelt

Godmorgon alla morgontrötta där ute! Även godmorgon till er som inte är speciellt morgon trötta! Idag vaknade jag men ungefär en halvmeters brett täcke. Jag har större men det hade min jättemorgontrötta katt tagit. Efter attha vaknat till så gick jag upp och duscha. För att även fast jag inte han blogga igår kväll så han jag faktiskt träna. Hade tänkt blogga efter det men fick en sådan huvudvärk. Super jobbigt. Somnade ungefär vid tio. Lite roligt faktiskt... Min mamma kom in i mitt rum och då sov jag halvt med en mobil i handen. Som en nallebjörn. 

Nu sitter jag faktiskt på bussen på väg till skolan, men jag tog världens tråkigaste sittplats. Varför tog jag denna för haha? Iallafall idag har jag kommunikation, tyska, svenska och matte. Dessutom så ska vi ha matematik prov idag. Kul eller nått... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback