Försök alltid

Trött, ledsen och ilsken ja det är de tre sätten jag mår på nu. Hmmm... Nej men visst. Roligt och sådär. Men men keep on sleeping typ. Tänkte faktiskt se klart filmen som jag inte kunde göra på båten och sedan somna. Börjar nio imorgon men tänker nog ändå gå upp i vanlig tid så jag hinner duscha och så. 
 
Nu när jag tänker på det skulle så gärna vilja komma igång med att spela på min gitarr men den är ostämd. Iallafall låter den sjukt ostämd. Tråkigt. Dessutom känns det som jag aldrig har tid att lära mig och alltid ger upp för lätt. Träning ger ju färdighet så får väl tänka så. Slänger in ett till inlägg innan jag somnar. 
 
 
Försöker faktiskt tycka att det inte är läskigt men går sådär...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback