Grå morgon

Godmorgon alla läsare som faktiskt finns kvar, hoppas ni och alla andra har sovit gott! själv har jag sovit super! Vaknade dock runt halv åtta av något sen låg jag kvar i sängen 20 minuter ungefär. Sedan gick jag ner till badrummet och fixade mig. Jag gick efter det upp till pappa och Fia där älskade Liam var. Så gosigt! Det är nästan lite krig om honom här, alla vill mysa! 
 
Idag är det inte mycket som står på schemat tänkte bara fota lite så ni får se något kul. Sedan ska vi nog åka och meta efter aborre! Föresten så var det så att igår tog vi upp ett nät som vi lagt i kvällen innan. Vi fick sjukt mycket fisk! Gick i med vadarbyxor och hämtade upp det. Säkert 20 flundror, 2 sikar och en laxöring. Jättekul! Så igår blev det lite fest med egen fångad fisk till middag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback