Helgen på landet

Ida Broman Ullman 2013 ©
 
Godmorgon! Här ser ni några bilder jag tog när jag var på landet. Blev faktiskt super stolt över dessa bilder och de ligger redan uppe på min facebook så tyckte att ni skulle få se de också. Haha faktiskt lite kul att ta dessa sista bilder där jag ligger i gräset och blir helt blöt om knän och armbågar. Haha, ooooups! Tycker iallafall det var värt det. Av dessa bilder börjar jag bli sugen på att köpa ett nytt objektiv. Men vi får se hur det går med det... Ni som fotar... Vad skulle ni rekomendera för objektiv? 

Kommentarer
Postat av: my

Fina bilder!
Vad är det för typ av bilder du vill fota med objektivet? :)

2013-10-30 @ 22:40:10
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback