Idag är en sådan där dag

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det första höstlovsdagen och det firar jag med att få besök av min fina pojkvän. Men nu sitter jag här i min urmysiga onepiece och lyssnar på fin musik som faktiskt får mig att filosofera om ganska mycket. 
Jag är en sån människa som vill ha ett mål men också lyckas med det målet. Som de flesta av er vet så har jag länge försökt att få en rutin i min träning. Men det är svårt. Läxor, kärlek, vänner och förskyldningar kommer emellan. Nu har jag varit förskyld från och till sen jag börja i gymnasiet, det har varit ungefär 2 månader om jag gissar rätt? Jag vill träna - det vill jag. Men jag vill också vara med Alex och plugga och hänga med kompisar och bli frisk. 
Vi fick i uppgift att gå och träna på lovet av vår idrottslärare i skolan. Jag vill men det är svårt för i helgen rinde det snor, huvudet bulltade och jag fick en psykisk feber. Haha nej jag hade inte feber men det kändes som det, varav psysisk feber. 
Jag vet att jag bara kan gå ut på en promenad för att träna men jag vill bygga muskler.
 
SÅ nu vill jag bli frisk.
 
Jag vet att jag kan....
Tror dock att den där bilden kan vara fakad av mig för längesen... Haha men en dag så ska det vara på riktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback