Ja ni vet

Idag har bestått av så många saker att jag faktiskt inte har haft tid med att blogga. Men det är okej för jag har haft så himla kul! Först var jag med morfar i stads museumet i kanske två timmar, sen gick vi vidare till en resturang vid mariatorget och åt där. Jag tog lasagne som var god, men det var mycket tomatsås... Haha iallafall så gick vi sen till tunnelbanan och åkte till mammas jobb och sa hej till henne. Lade min mobil på laddning hos mamma på hennes jobb då alltså. Sen gick vi upp vid kyrkan i närheten av mammas jobb och hälsade på min morfars far och mor. Jättefint är det vid den kyrkan! 
 
Sen när jag kom hem så var pappa precis klar. Så ingen vila då inte, haha jag som var så trött. Men vi hade så extremt kul. Vi gick runt och kollade i stan lite. Sen så gick vi till Stockholms missionen vid slussen och gick in där. Både jag och pappa tycker det är lite kul att vara där inne och kolla på kläder och andra saker. Jag köpte två tröjor, jättesnygga. Ni får se imorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback