Klar!

Gick med världens finaste och underbaste pojkvän till bussen och släppte av honom där. Blev så ledsen när han skulle åka, usch. Nej det gillar vi verkligen inte. Lite innan hans buss kom trodde jag att jag nästan skulle börja gråta. Haha låter så roligt! Men vi har haft det så mysigt idag. Helt klart världens mest underbaste och bästa pojkvän. Om bara två dagar får jag träffa honom igen. Bara att börja räkna ner. 
 
Som ni vet sa jag ju att jag skulle lägga upp bilderna men laddade precis upp de på datorn så ni får de lite senare ikväll. Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. 
 
Idag tänker faktiskt jag inte träna behöver en dag då jag struntar i det. Är helt less/trött i bena så jag vet inte vad jag ska göra. Men det jag vet är att jag ska träna med min far och bror imorgon på gymmet. Jätteroligt att göra det tillsammans med de. 
Eftersom jag inte tänkte träna idag så tog jag och var ute ganska mycket idag. Även fast det inte var långa promenader så var det något mer än att bara sitta inne vid datorn. Bestämde mig för att gå lite snabbare som en powerwalk hem och upp för alla backar och trappor. Även fast jag inte har så super långt från bussen så tog det på krafterna. 
 
 
Suddig................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback