Min fina lilla kisse

Hallå! Hoppas ni har haft en bra dag, själv har min dag varit super! Kom till skolan och hade samling och sen engelska. Fick höra massa roliga historier om helgen av några klasskamrater, försäg var inte alla roliga men de några var. 
Åt korv stråganof i skolan, gott! Men jag tog en andra potion och höll på att spy. Jag var inte över mätt men vad hände? Sprang och tog lite vatten iallafall. Sen så gick vi till Ica, där köpte några kompisar lite godis och sånt. 
 
Pappa hämtade mig vid skolan, sen så åkte vi hem till mamma och nu sitter jag och bloggar och han sitter och jobbar på mammas dator, hehe. Föresten var det ju jag som inte skulle äta något godis. Men måste faktiskt erkänna att jag tog lite av mina kompisar. Ojdå, men om det blir som jag vill så kommer jag ju träna bort det imorgon förhoppningsvis. 
 
 
Min fina lilla kisse som blev super glad över att jag kom hem, typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback