Ni vet när man inte bloggar...

I helgen har jag faktiskt inte kunnat blogga, för jag har haft fullt upp hela helgen! Har haft en bra helg, varit hemma hos Alex hela helgen så jag är sjukt trött nu. Kunde inte sova inatt, usch, han har en liten säng. Haha nej men seriöst, först så vaknade jag kanske 2-3 gånger av att jag sparkade in knät i väggen (stackars hans granne). Sen så vaknade jag säkert 7 gånger av att han tryckte in mig i väggen. Sen så bytte vi plats då vaknade jag säkert 4 gånger av att han nästan höll på att knuffa ut mig ur sängen. Så ja... På grund av det här så vaknade jag med en enorm rygg- och huvudvärk gissar att det är sånt man får överleva. 
 
Nu är jag faktiskt hemma och är helt slut. Orkar knappt skriva det här. Men jag kände att det skulle vara kul. Men efter detta så har jag......... En uppgift att göra, yey, ett tal. Som ska vara i 40 sekunder... Mitt blev 137 sekunder. Kan bli kul. Usch
 
 
My prince charming... 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så himla mycket! :D

2013-10-21 @ 07:34:14
URL: http://www.ayeartogo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback