Plugga plugga little star how I wonder where you are.

Jo men god kväll på er! Eller nått sånt där. Hoppas eran dag har varit kanon med många roliga saker. Själv har min dag varit helt okej. Hade kommunikations lektion på morgonen och fick veta vilket omdöme jag fick på en uppgift. Så himla stolt över mig själv! Sen hade jag tyska och sedan lunch sedan fortsatte dagen med svenska och matte.
 
Det där matteprovet nej bara nej. Nej men alltså jag var så stressad och är fortfarande för den delen. Jag började gråta under provet. Trodde ingen såg men oj. Aja jättejobbigt men sånt som händer. Gjorde en utvärdering på varje fråga men kom inte fram till alla svar på alla frågor. Men då har jag iallafall försökt. Kom hem runt fyra och satte mig och plugga med nästa sak. Historia. Saken är tyvärr den att jag inte förstår en fråga vilket gör att jag inte heller kan göra den nu. Jättejobbigt. Men försökter men andra frågor så länge. 
 
Ikväll gott folk är det match och Sverige ska vinna... Tyvärr är chansen liten men man kan alltid hoppas. Jag hade tänkt kolla en stund men vi får se. Skulle så gärna gå ut och gå. Jag skulle följa med mamma och springa men nu kunde jag ju inte det. Jätteirriterande, och nu sitter jag här och förstår ändå ingeting och kan heller ingeting göra åt det. Usch. 
 
Aja positiva tankar nu...
 
 
Det här är dock inte en Sverige match, utan en Hammarbymatch på Tele 2 arenan. 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda CL

sv: ja :D

2013-10-15 @ 18:41:44
URL: http://amandacarlberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback