Tänkte försöka igen faktiskt

Hallihallå! Godmorgon, godafton och godkväll! Hoppas ni vakna på rätt sida, haft en bra dag och att ni ätit en underbar middag. Själv har min dag varit okej, men stressig... Så ja.. Så kan det gå. Jag har haft det stressigt väldigt mycket i skolan väldigt länge nu, så mår inte så super bra. Men förhoppningsvis blir det bättre snart. Iallafall så har jag haft historia hela dagen tills jag slutade vid 12, då gick jag på lunch och sedan fick jag gå på elevrådet för första gången. Jag är reserv så det var super kul! Efter ett litet och kort möte gick vi till bowlinghallen och bowlade. Jättekul! 
Jag gick dock tillbaka till skolan och jobba mer med matematiken, vilket är väldigt svårt nu. Men det var kul!
 
Sedan åkte jag in till pappa och vi gick och hämtade hans och Fias nya mobiler, plus surfplatta. Kul! Sen gick vi och handla lite på apoteket osv. Sen när vi kom hem fixade vi middag, gott! Makaroner och hemlagade köttbullar från igår! Mums! 
 
Nu rullar 5:an på tvn! Arga snickarn skäller. Jättekul! Men ska hinna duscha också och nu är det reklam så får bli nästa reklam då... Tror ni jag hinner? Gränsfall! 
 
 
- Jag är egentligen söt okok
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback