Timmen

Hej allihopa! Hoppas ni mår super bra, själv mår jag super bra efter en kort fast långtids promenad ute i "naturen". Vi tog inte en sån lång promenad som sagt dock så var vi ute i ungefär en timme. Mysigt var det iallafall. När vi kom hem så tog jag fram datorn på än gång, hade tänkt ladda upp bilderna strax. 
 
Mamma ska inte äta hemma ikväll, så jag ska göra makaroner och köttbullar till middag för mig och Alex. Haha ungefär det enda jag kan laga till middag haha. Börjar snart bli hungrig så ska väl snart börja laga. Mysigt att få äta tillsammans med min älskade pojkvän iallafall. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine

- Haha vi får ta & göra det!
Tack så jättemycket :)

2013-10-16 @ 19:26:30
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback