Äntligen

Som så många gånger andvänder jag mig av ordet äntligen, men nu är det faktiskt äntligen på rätt plats.
 
Så nu äntligen ligger jag hemma hos mamma i min säng och bara njuter av värmen, katten och min dator. Så skönt att bara få slappna av. Var jättejobbigt att hålla på i huset. Så många saker - så lite tid. Men även fast jag inte gjorde så mycket så blev vi mer klara än förut iallafall. Vi åt förmodligen vår sista måltid i det huset på ett bra tag. Det fick såklart bli favoriten Kina mat! Så utan att använda bestik och tallrikar så gick det. Nä men vi kom på att det inte skulle gå utan så vi tog de som fanns i diskmaskinen. 
 
Imorgon ska jag förmodligen också dit men först ska jag hem till Alex men sen ska jag dit tillsammans med honom och hans mamma. För att de ska hämtar lite böcker. Med lite menar jag mycket!
 
Är så himla trött just nu så vet knapp hur många fingrar jag har på varje hand... Ska så fort som möjligen somna. Bara att kämpa dessa sista sekunder tills mitt huvud nuddar kudden och jag kanske äntligen får sova. 
 
Godnatt på er, hoppas ni får en toppen natt framför er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback