Bråttom

Idag har varit en allmänt bra men bråttom dag...
 
Imorse fick jag så bråttom att jag faktiskt inte han skriva ett inlägg. Nu är jag också ganska stressad men inte lika mycket som jag var imorse. Tanken är att jag ska åka till pappa som är vid huset och hjälpa honon och sedan äta middag med honom. Förmodligen så det blir! 
 
Måste bara sätta på mig lite regnkläder... För även om jag tycker om regnet så är det inte lika kul när det spöregnar när man åker moped. 
 
Innan jag åker ska jag nog göra ett till inlägg så ni har tills jag kommer hem igen och sen ska jag diska och så ska jag självklart kela lite med katterna.
 
I skolan idag var det föresten väldigt stressigt... Kom fram till att jag förmodligen måste ta hela torsdagen till att plugga så nu är en till vecka helt fullbokad. Trisst! Men som sagt får studierna gå först. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback