Dag 1: Berätta om dig själv.

Om mig själv...
 
Jag är en as cool flicka på 16 vintrar som bor i Tyresö och inne på söder. Har en nice familj som består av en pappa, en mamma, en bror, en syster, några fler syskon, 2 katter, en hund och en massa dammråttor under sängen. 
Lever tillsammans med min älskade pojkvän som jag varit tillsammans med i 1 år och 3 dagar. 
Går i skolan som nästan alla, har precis börjat första året i gymnasiet i Sickla. Där går jag en linje som heter Samvetenskapligaprogramet med inriktning Beteende. I en förhoppning om att jag någon gång kommer förstå hur alla dessa människor på jorden tänker. 
Har en del roliga snälla vänner runt om mig som för det mesta backar upp för mig, har en bästavän som jag har känt i åtta år. Alltid lika kul att slå en pling. 
Annars sitter jag som de flesta tonåringarna framför en låda som det står facebook och instagram på. Vet egentligen inte varför jag använder mig av dessa medier, tur att det finns ett ord som heter beroende. 
Annars kämpar jag på med livet som en helt annan människa. 
 
- Just keep going. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback