Dag 6: Dina framtidsplaner.

Hmmm... Mina framtidsplaner...
 
 
Mina planer är väl mest att resa världen, acceptera den jag är, leva tillsammans med de jag älskar och bara ha det kul.
 
Jag ska träna och vara säker med mig själv och självklart skulle jag så gärna vilja jobba med mitt absoluta dröm yrke. Vilket såklart är polis. Vill jobba med människor på det sättet man gör när man är polis. Då kanske ni tänker, jaha människor som är sönder, döda och trötta på livet? Nej men om det finns sådana människor jag behöver jobba med så kommer jag så gärna göra så mycket som möjligt med att hjälpa de. Men jag vill också jobba med att hjälpa de.
 
Sen skulle jag så gärna som ni vet resa runt världen men för att göra det måste jag skaffa pengar så det är bara att börja arbeta! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback