Dag 7: "En vanlig dag i mitt liv."

Eftersom jag inte skrev de här sakerna ett tag så tänkte jag göra de nu, lite som tidsinställt. 
 

En vanlig dag... Hmm...
 
Har väl skola, olika lektioner, olika raster, sen slutar jag då åker jag hem tar det lugnt och sätter mig vid datorn eller något sånt. 
 
Är det helg eller något så åker jag antingen till landet eller så spenderar jag dagarna med min kära pojkvän. 
 
Ungefär så brukar mina dagar se ut, inte så roligt men men. 
 
Sen så bor jag ju på olika ställen... Brukar bo hos mamma en vecka sen fyra eller fem dagar hos pappa sen tillbaka till mamma. Väldigt jobbigt men jag vill ju så gärna träffa båda så klart.
 
 
Älskade familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback