Dag 8: Saker som påverkar ditt liv.

Usch mycket... Men det kan vara både negativt och positivt. 
 

Det positiva är när människor är snälla mot dig, gör något gulligt, eller säger något som man mår bra av. Om de ger mig en komplimang tillexempel. Jag älskar om man har dåligt självförtroende om något och så kommer någon och säger något positivt om det jag inte tycker om själv.
Eller om Alex tillexempel säger något gulligt eller något som får mig att bli väldigt glad. 
 
Negativa saker kan vara att folk tillexempel fnissar bakom ens rygg, det behöver ju inte handla om mig men om man går förbi några på stan som kollar på en konstigt och sen när de är förbi så fnissar de då tycker jag det är lite jobbigt.
 
Men annars så försöker jag inte låta saker påverka mitt liv. Iallafall inte sådana saker som andra gör, med saker man själv gör är det lite jobbigt men man får öva. Har bra med tid på mig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback