Godmorgon

Igår var en strunta i allt dag, dvs när jag kom hem. 

Tog det bara lugnt igår vilket var så skönt. Helt perfekt! Satt och åt godis, kollade på Dexter och bara hade det bra. 

Mamma hade lagat lasagne till middag.Självklart en favorit så vem tackar nej? Det var super gott! Sen så somnade jag runt elva kanske. Vaknade igen vid 2 tiden och hade jättesvårt att somna om. Hänt så flera nätter men trodde det skulle ta slut tills nu åtminstone, dvs när det är helg. Men nej. Kanske att det beror på stress? Jag är väldigt stressad så det skulle inte förvåna mig... Men jaja, har knappast tid att koppla av idag...

För idag är jag redan stressad för allt. Usch. Jag och mamma ska iväg och handla kläder, sen ska vi till ett kalas, sen ska jag till Alex för där ska de fira honom.

Jag är så stressad redan nu. Så den här dagen kommer inte vara så kul... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback