In i mina drömmar

Alldeles strax ska jag försvinna in i mina drömmar med min älskade katt bredvid mig i sängen.
 
Men först ska jag göra lite viktiga saker! 
Som att tagga upp er! Är ni inte taggade? Imorgon är en helt ny skolvecka. Se det inte negativt, ha kul istället. Skriv något roligt alarm i mobilen så du vaknar med bra humör. Det är nästan allt som behövs, sen ska ni förstås se allting positivt imorgon. Iallafall försöka tycker jag! 
 
Jag kan faktiskt erkänna att jag tycker det ska bli lite kul. Tycker nästan det är skönt. Fast just nu är jag lite trött och känner att det förmodligen kommer bli en lång skolvecka - men det får jag nog drömma bort! Det ska inte vara negativt här inte! 
 
Sov gott allesammans! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback