Min älskade säng

Äntligen är jag hemma! 

Som tur är ligger jag redan i sängen med en snarkande katt bredvid mig. Ska alldeles strax sova om jag inte råkar somna medan jag skriver det här, skulle inte förvåna mig....

Kom nyss hemifrån huset där vi har varit och plockat en massa. Eftersom vi har flyttat där ifrån. Var faktiskt väldigt jobbigt, bara jag tänker på huset och alla minnen är det jobbigt. Usch...

Men det gick iallafall helt okej. Jag var bara så super trött så jag gick och sov nästan... Haha! 

Ska nog dit imorgon med men måste först plugga lite pga att jag inte han med det idag. Jättejobbigt, men plugget går nästan före allt. Så det får bli.

Godnatt på er! Hoppas ni får en super bra natt nu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback