Myser

Har haft en super mysig dag idag! 

Åkte runt ett tiden hem till farmor och var där och hjälpte henne och träffade några ut min släkt! Jättekul!

Sedan åkte jag hem och hämtade en till hjälm. Efteråt det åkte jag vidare och mötte upp Alex och Ludvig. Sen handlade jag lite middag till mig och Alex. Vi åkte vidare hem till mig, här stannade Ludde till åtta ungefär sen åkte han vidare. Jag och min älskling åt sedan middagen jag hade lagat. Super gott! 

Blev en sen middag men det funkade helt okej, eller? Var så sjukt hungrig då så jag var väl inte så rolig att vara med men men... 

Nu ligger vi i soffan och bara myser framför en bra film. Kramar på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback