Sommarminnen

Självklart har jag lite favoriter från sommaren... 
 
Enligt mig är sommarn nästan över nu så tycker att jag ska börja med lite sommar minnen... Sommarn har varit super bra för mig! Haft det jättekul och mysigt med familj och vänner. Varit lite överallt... Landet, Gotland, hemma, hos kompisar, hos Alex, på Gotland med Alex, på landet med Alex och så vidare! 
 
Något som har varit lite så där extra kul måste nog ha varit Gröna Lund med morfar, mamma och Alex. Så roligt vi hade det! OCH JA, ni hörde rätt! Min morfar var med på Gröna Lund och åkte alla möjliga karuseller och bergochdalbanor. Jag har nog (enligt mig) den coolaste morfarn någonsin! Det var så roligt att få vara med honom och att få göra något sånt som att vara på Gröna Lund med honom. Det var super kul! 
 
Det var så roligt när vi åkte många bergochdalbanor tillsammans, haha! Han var nog lika rädd som mig men vilken kick det var! Jag vågade dessutom åka mycket mycket mer än vad jag gjort förut! Så kul! 
 
Efter mamma och morfar åkt hem stannade jag och Alex ett tag och fortsatte att åka bergochdalbanor. Jätteroligt och verkligen något jag skulle vilja göra om. Men kanske ska man göra något annat istället för Gröna Lund nästa gång... Så man inte gör något man redan gjort! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback