IDAG & IGÅR

Igår efter skolan så åkte jag till Alex skola och gick in mot hans klassrum. Utanför stod han, Ludde och Sara och väntade på mig. Jättekul! Vi gick sedan till en så kallad "ankdamm" och satte oss där  och spelade kort till halv sju och då var det lite kallt. Men jag hade så trevligt och så det var verkligen värt det. Sedan så vi hej då till de och så gick jag och Alex hem till honom och åt middag. Sedan runt halv elva och sov i en halvtimma. Enligt Alex så snarka jag lite, men jag tror honom inte... ;-)
 
Idag har jag klippt mig och är sjukt nöjd. Vi har även åkt ner till landet för att hitta min katt, gissa vad? Det var några som ringde om efterlysningslapparna som vi satt upp och DET VAR SKORPAN (dvs min katt). JAAAAAA JAG BÖRJADE GRÅTA AV LYCKA ♥♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback