Min blogg

 
Jaha då är det söndag kväll igen då, måndag imorgon... Vet inte vad jag ska känna? Ska jag vara glad att det är skola imorgon eller ska jag bara vara irriterad? Självklart väljer jag att vara glad, men jag är ganska så trött så tänkte gå och lägga mig alldeles strax. Idag har jag varit på landet, fick vakna upp bredvid min pojke och åt goda våfflor till lunch. Dessutom så har vi sått på landet lite dill, moröter, blommor och det sista kommer jag inte ihåg. Men varmt och mysigt har det varit idag, så jag har njutit. 
 
När jag kom hem så har jag målat naglarna. Det blev riktigt snyggt måste jag säga, så bild kommer på det. Det finns inte mycket mer att säga förutom att jag har så många tankar i skallen just nu och vill självklart uttrycka mig här på min blogg, men nu är jag för trött för det så vi spar det tills senare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback