På Gotland fortfarande!



Men hej på er! Jag vet att jag är ganska dålig på att blogga nu denna helg, men eftersom jag är på Gotland så har jag inte haft tid. Eller jag har helt enkelt inte suttit vid datorn förrän på kvällen och då har jag ju bloggat, men jag har inte känt att jag kunnat blogga mer än ett inlägg just då. Men nu är jag på väg hem och på onsdagen så börjar skolan för mig! Woho! 

Som sagt så är jag på väg hem nu... Ja det är ganska sent, men som jag nämnde nyss så har jag det ju lyx eftersom jag inte börjar förrän på onsdag. Kommer vara hemma runt fyra inatt, så inga mer inlägg för er idag. Men kanske imorgon - jag ska försöka! 

Idag har jag inte gjort jättemycket, har varit så grymt trött. Övningskörde dock till Ica och tillbaka för att köpa lite mat och glass. Sedan har jag hoppas studsmatta som ni ser på bilden. Gick in och la mig ett tag för att jag var så trött, hann se på två filmer. En bra och en mindre bra. 

Men nu ska pappa strax köra upp på båten, så vi höres! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback