Så det är

Vad ska man säga? Idag har varit en bra dag, fick sova ut och stack till gymmet och tränade i mer än en timme. Hade inte riktigt koll... Kom dit runt 15:30 och var där tills 17:10... Duschade efteråt också och gick med trötta ben till bilen. Fick en kokt korv på Statiol eftersom jag inte hade ätit lunch, tack! Men dock så välte en burk med 15 liter vit färg bak i bilen så pappa fick lite och göra. 
 
Imorgon är det skola för mig, men har bara två lektioner så åker och tränar imorgon med. Men denna gång ska jag nog träna lite armar och axlar? Vi får se men för tillfället ser planerna ut så. Vet heller inte om jag åker till mamma imorgon eller inte, det får vi också se! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback