Vovvar

Träningsvärken finns fortfarande kvar kan jag lova... "Aj, oj, vänta på mig, gå lite saktare" så känns det i huvudet när mina vänner går lite för fort när jag har som mest träningsvärk i benen och rumpan. MEN det är roligt att jag får sådana resultat som känns, då vet jag att jag har gjort rätt. Har även fått lite träningsvärk i armarna, dock hann jag inte träna så länge igår med armarna så kanske är det därför det inte känns lika mycket där. Något att fundera på?
Annars har min dag flytit på. Kom till skolan och hade case (naturkunskap) hela morgonen till lunch, dock var det ganska intressant så det  var inte så farligt att sitta där och lyssna... Även fast det kan vara lite svårt, vi har precis startat upp vårt nya case (förklarar vad det är senare) som handlar om Genetik. Intressant att få lära mig mera!
 
Slutade skoldagen med tyska lektion, där vi hade läsförståelse "prov", egentligen är det nationella provet men efter alla blev jätte"rädda" så kallade min lärare det för bara en läsförståelse. Jag hann inte klart och fick lite nervsammanbrott så vi får se, tror jag ska få fortsätta! Vilket är skönt. 
 
Sedan åkte jag och handlade med mamma, jag fick köra! Wohop! När vi kom tillbaka så stod pappas bil på parkeringen, han lämnade mina väskor och lite saker till mamma. Men jag och mamma fick gosa med hundarna så vi var glada!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback