21 augusti 2014

Idag har varit en spännande dag, vi håller på med politik i skolan så vi fick åka in till stan för att intervjua olika partier. Ganska intressant även fast vi bara fråga om upphovsrätten så var det intressant...! Sedan så slutade vi och då var klockan ungefär 11. Men jag åkte tillbaka till skolan och åt lunch med några kompisar och sedan så hade jag Elevråd som var sjukt kul! Första gången för iår. Sedan så pratade jag och Molly med rektorn. 
 
Sedan åkte jag och Molly hem till mig och la oss i min säng sedan kom vi inte upp på minst trettio minuter. Haha men sedan pallrade vi iväg oss till Skrapan för att jag behövde byta en sak! Runt halv 6 mötte jag upp pappa och vi gick runt och letade efter en födelsedagspresent till pappas tjej. Vi hittade en och sedan gick vi och åt! Jättegott, mmmmmmmmm. 
 
Tack pappa för en trevlig kväll ♥
 
Ursäkta mina läsare för den urdåliga kvaliten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback