7 dagar

Godmorgon säger jag från svettiga Gullmarsplan. Haha man kan lätt tro att det skulle vara kallt idag, men ikke sa Nicke. Synd för mig som sitter i svarta jeans och en t-shirt. Tjejen som sitter mittemot mig verkar ha det mycket bättre, short och ett linne. 

Idag är det en vecka kvar till skolan börjar. Hmmmmmm... Jag har ärligt talat två år kvar av gymnasiet, TVÅ ÅR!!! Fast det kan ju inte stämma, jag som känner mig så himla liten, jag börjat väl i 8:an? Ojoj. Min iår blir det mer av den linjen jag faktiskt valt. Lite mer beteendevetenskap, åt det hållet iallafall. Spännande.

Jag firar att det är 7 dagar kvar av sommarlovet med att träffa två kompisar. Emma och Julia! Emma har jag inte pratat med face 2 face på säkert snart två år ungefär. Ska bli kul! 
Ikväll kommer nog Alex hem till mig, så äter vi middag och så! Mysigt! 


Imorse spenderade jag säker 2-3 timmar på att se på Youtube. Då kommer denna trailer upp. Mums, måste se denna film!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback