Attans

Ursäkta för dålig uppdatering men jag har mina orsaker. Igår var första dagen av skolan detta år. Hur kul som helst att träffa alla, efter skolan så åkte jag och några kompisar runt lite överallt, men vi åt på donken först (haha). Sedan när vi var i Gallerian så träffade jag snabbt min syster och Liam. Men jag var så trött att jag inte orkade åka med de hem så jag följde snabbt med mina kompisar till en till affär och sedan åkte jag hem och la mig. Så sjukt trött. Efter 45 minuter var det dags att jobba...?! Klockan 16:00 började jag och jobbade enda fram till 23:00 på kvällen. Så hann aldrig riktigt blogga. 
 
Imorse när jag vakna var jag trött men inte så trött som jag trodde jag skulle vara... Hade en rolig dag i skolan idag också och slutade vid två då jag var med några kompisar. Kul kul! Åkte sedan hem och chillat och tvättat kläder sedan så åt vi middag med Jessica, Liam, Kim, Django, Leo och Fia. 
 
Nu är jag trött och ska strax sova. Börjar tidigt imorgon! 
 
(((( NUUU FUNKAR DET INTE HELLER ATT LADDA UPP BILD ))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback