Dagarna sedan torsdag

Torsdag: Först hämtade jag upp Elin med flakmopeden någon gång efter lunch tid. Vi drog till Burgsviks hamn och badade sedan så åkte vi vidare till ICA och köpte lite gott. Jag köpte mig en Loka Crush och en semsamkaka. Jättegott! Sedan åkte vi till en strand som jag aldrig sett förut som hon sa var hemlig hihi. 
På kvällen så åkte vi (Elin följde med) på fest hos pappas och fias kompisar. Jättemysigt där! Och kul hade vi också. Kom hem sent på kvällen. 
 
 
 
Fredag: Spenderades ungefär likadant på början iallafall, jag hämtade upp henne och vi åkte till Burgsviks hamn. Men vi var inte där länge då jag åkte hem snabbt för att jag skulle vidare. Jag åkte hem snabbt och åt lunch på två sekunder. Sedan åkte jag med våra gäster Annika och Sasha till Hemse för att gå och fika och mysa och så vidare. Annika passade på att handla lite också. Vi åkte vidare till någon affär längre bort som var jättebillig, jag fick med mig ansiktsmask för 10 kronor. 
På kvällen så övningskörde jag fram och tillbaks till Burgsvik och badade med pappa, Annika och Sasha. På kvällen fick vi hem en till gäst Erika. Vi åt god middag, men jag blev väldigt dålig och kände mig nästan sjuk så jag gick och la mig tidigt. 
 
 
Lördag: På lördag åkte jag och pappa och till Burgsviks marknad. Dock gick vi igenom marknaden på två sekunder och åkte och bada istället. Sedan runt klockan ett så åkte jag och pappa till Visby, jag körde hela vägen! Tufft av mig! 7 mil ungefär... Sedan åkte jag ensam hem till Stockholm. 
 
 
 
Söndag: På söndagen så började jag jobba runt 10 och det var en riktigt seg dag! Men tillslut så slutade jag och då åkte jag fort hem för att byta om och duscha för att sedan möta Alex i T-centralen och äta middag och gå på bio. Vi köpte biljetter och gick sedan till tacobar för att äta. Så jäkla gott!!!!!! Sedan gick vi och såg på Divergent på bion. Jättebra film! Rekomenderar verkligen den!
 
 
Måndag (idag): Jag och Alex vaknade upp och låg länge kvar i sängen och var riktigt sega. Sedan så åt vi frukost och gav oss sedan iväg, då var det jakt på ett par badbyxor till Alex. Sedan åkte vi till Hammarbyhöjden för att möta Katrin och gick och badade. Sedan åkte vi hem till oss och tog hand om tvätten, sedan åt vi middag och på kvällen så cyklade jag och Alex till Tantolunden för att bada! Jättemysigt igen! ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback