Den 13 / 14

OJOJOJ! Jag har tyvärr inte haft "tid" att blogga. Min kompis Julia har nämligen tipsat mig om en serie som heter Prison Break. Jag är lite fast om vi säger så... Den är både dålig och bra så jag blir lite galen. Haha. Iallafall så vaknade jag klockan halv tolv igår och åt frukost och kollade på min serie. Sedan så började jag fixa mig, duschade bland annat. Sedan så begav jag mig in till stan för att var med på en undersökning om marknadsundersökningar gjord av TNS-Sifo. Vi var sju tjejer tror jag som satt i två timmar och diskuterade, skitkul!!
 
När jag var klar med det så väntade mamma runt hörnet och vi åkte till landet. Så nu är jag på landet. Vaknade i bra tid och har inte gjort jättemycket förutom att badat/snorklat, blivit klar med min tubhalsduk och tränat nere i Trosa hamn på en träningspass gjort av Friskis & svettis. 
 
Alex har även kommit ner! Sista helgen på sommarlovet för mig... Vet inte riktigt hur det känns. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback