Heja heja

 
Kvällen igår var helt fantastisk! Spenderade nämligen den med min kompis Cora som jag egentligen bara träffat på Gotland med vi har ju kommit på att vi har gång avstånd mellan varandra när jag bor på Söder. Faktiskt så ser hon hela vägen till mig. Vi mötes först upp och åkte hem till mig så jag kunde sätta på mig lite varmare kläder. Sen så åkte vi till henne och hon fixade lite mat och sedan så hjälpte jag de att "flytta in" då de har varit på Gotland under en längre tid och tagit med sig allt dit. Oj oj så mycket saker. Men det var roligt. Sedan så gick vi ut och kollade på midnattsloppet. Duktiga alla var! Heja heja!
 
Två bilder från igår: 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback