JAAAAAAA

JAG GJORDE DET!!!!!! JAG KLARADE DET FAKTISKT!! FAN VAD JAG ÄR STOLT, JAAAAAAAAAA! Jag har nämligen sprungit 2,79 km utan att ha stannat, då kanske ni tänker "vadå det är väl inte så mycket?". Som svar på det har jag: Nej, det kanske inte är så mycket för dig. Eller för världens bästa löppare. Eller för fotbollspelare. Men för mig är det det, jag menar inte att det är en lång bit att gå eller liknande. Men jag sprang den biten! JAG SPRANG! Jag klarade det faktiskt hela vägen fram till porten och då bröt jag nästan ut i lyckotårar. Wow, fan vad jag var och är stolt över mig själv. Shit vad jag är bra. 
 
Annars då? Jo jag vaknade upp med Alex. Vi åt frukost och sedan lunch och drog iväg med min cykeln till utegymmet. Vi tränade lite där och sedan så åkte vi vidare till Barnängsjön för att bada. Helt otroligt hur varmt det var i vattnet. Men vi åkte även därifrån tillslut och begav oss hem. Väl när vi kom hem så skrev jag ut lite bilder, ni kommer få se vad jag gör senare. Sedan kom mamma hem och med hade hon sig pappa. De skulle jobba lite. Medan jag och Alex gjorde middag. Sedan så åkte pappa hem och jag, mamma och Alex åt maten. Mums, lasagne! Grym blev den! Och sedan har vi inte gjort mycket mer. Alex är hemma hos sig och jag sprang nyss som ni redan läst! Heja!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback