Socialt liv igen?

 
 
Ni kan här med kalla mig för världens bästa flickvän då jag gjorde frukost på sängen till Alex. Ja jag är bäst helt enkelt. Annars då? Jag vaknade och kände mig pigg, sjukt varmt att sova tillsammans med någon när det redan är varmt om nätterna. Jag gick upp och jag vet inte ens om Alex var medveten om det då han var väldigt trött. Jag kollade på lite videos och fixade frukost.
Nu har vi suttit och ätit frukosten samtidigt vi sett på Teen wolf. Ahhhhh... Sista avsnittet och det verkar inte finnas några fler, ännu. Urrrmaaaajjjgooooood, what to do with my life? 
Jo jag och Alex ska snart pallra oss iväg till gymmet för att träna lite, det var sjukt länge sen jag tränade så det ska bli kulis. Vi höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback