Tips på bra filmer

 
Teen wolf: Kärlekkärlekkärlek till denna serie. Jag kollade väldigt mycket på den förut men sedan så tappade jag bort mig men nu har jag funnit den igen! Looooove! 
"Teen Wolf handlar om att flytta gränserna, att utforska sin mörka sida och att brottas med sitt begär. Teen Wolf är varm, sexig, farlig och våldsam. Världen utanför kan vara en skrämmande plats, men inuti Scotts hjärta, sinne och själ är det minst lika oförutsägbart." - Mtv (http://www.mtv.se/program/1124-teen-wolf)
 
 
Awkward: Wow till denna serie också! Superduperbra serie, härlig tonårs serie om man säger så. De blandar in olika livsstillar av människor i skolan i serien och den är både rolig, irriterande, spännande och skrämmande. 
"Dramakomedi som kretsar kring tonåringen Jenna Hamilton. Jenna verkar vara osynlig för resten av skolan tills hon helt plötsligt blir kändis efter att man av misstag tror att hon försökt begå självmord. Awkward handlar om de specifika händelser vi är med om under våra utvecklingsår och som formar oss - ibland till det bättre och ibland till det sämre." - Mtv (http://www.mtv.se/program/977-awkward-4)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback