Badrummet.

Godmorgon säger jag nu som har pyttelite tid över. Jag vaknade runt åtta imorse, trodde jag skulle sova längre men jag var pigg så det var skönt. Låg kvar i säkert en timme... Sen gick jag upp och gick på toa!!!! Toa? Vatten? Avlopp? Va? Det är nämligen så att när jag och mamma kom hem igår till mamma så testade mamma kranen och den funka! Wooow. Häftigt... Nu håller byggubbarna på att göra det sista här, så är allt klart snart! Men mamma har redan hunnit sätta på en diskmaskin och en tvättmaskin, hon är duktig hon. Själv har jag gjort klart min historia uppgift och skickat in den, skönt, nu kan sportlovet börja på riktigt. Sportlovet tänkte jag fira med att åka och gymma, äntligen tillräckligt frisk dock ska jag inte springa på löpbandet eftersom jag är så täppt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback