En mil Tyra.

Jag och Tyra ligger just nu i min säng och sover nästan. Vi kollar på frisörakuten på tv, vilket är intressant. Vi har varit ute på en mils promenad och bara pratat, jättekul att få träffa och prata med Tyra igen. Det var längesen nu så det är ju kul att man hittar tid. I slutet av promenaden så åt vi på Subway, gott var det kan jag berätta.
 
Jag ska snart hoppa in i duschen för att sedan bege mig till Jessica. Ska träffa henne och Liam idag eftersom det inte blev av igår, pappa kommer också följa med, jättekul! Börjar undra när jag ska få tid att vila... Men är det lov så får man passa på att träffa väldigt många kompisar som man annars inte har tid att träffa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback