Gotland

Kan erkänna att jag varit lite dissande idag och igår... Men sanningen är att jag befinner mig på Gotland, ni vet den där Sveriges största ö... Hehe... Vi (morfar, pappa, Alex och jag) kom hit sent igår kväll, eller så kanske man säger tidigt imorse. Vi var nog här vid huset runt två igår natt / imorse. Dock tog det ett tag för mig och Alex att somna och när vi (rättare sagt jag) vaknade imorse tio i elva så hörde jag regn mot fönstret så gick och kollade och sen gick jag tillbaka till sängen i kanske fem minuter, sedan så gick jag ner å åt frukost med Alex. 

Sedan sen dess har vi eldat massor och ätit lunch. Jag har även varit ute och ridit på en av min styvmammas hästar som heter Musse, hur kul som helst. Första gången på länge jag fick rida "själv" Fia gick bara bredvid, jag fick "starta, stanna och styra" även fick jag testa på att trava lite, kul!
 
Men nu ska vi sova för att vila upp oss för imorgon, som ungefär kommer se ut likadant. Dock ska jag försöka att blogga mera. Vad säger ni om det? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback