I-landsproblem

Gjorde ett försök och gick till gymmet. Vilket faktiskt gick bra! Tog en omväg till gymmet så jag fick en uppvärmning. När jag väl var där så var jag faktiskt lite svettig av den snabba promenaden som jag tog, så jag tog av mig ytterkläderna och körde igång med träningen. Kändes bra, men efter ungefär 45-55 minuter så kände jag mig extremt trött och började känna lite irritationer i halsen, så jag avslutade och gick och stretchade så det var skönt. Kom in i omklädningsrummet och kom på att jag hade glömt min borste så gick istället hem och dsuchade. Vilket låter lite sjukt, men jobbigt om jag skulle tvätt håret och sedan inte kunna borsta ut det och torka håret. Det är inte så jättebra att gå runt med blött hår, man kan lätt bli sjuk då. 

När jag kom hem så åt jag lasagne, hur gott som helst. Sen tog jag en dusch och nu sitter jag här och är helt slut... Måste börja fixa mig nu...
 
 
Min kompis säger att jag bör skaffa handskar... Hm... Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback