Prinsessor

Hej på er glada! Hoppas ni mår bra och är med era kära, själv sitter jag i min fotölj och kollar på Talang Sverige, dock är det rast nu. Jag tycker det är riktigt intressant faktiskt. Häftigt att se vad alla har för talanger, även fast alla kanske inte är super bra...
 
Idag har jag iallafall haft det super bra, även fast allt inte gick efter planerna. Kom hem till Maja och vi pratade en massa sen så bestämde vi oss för att laga lunch som hon redan ställt fram. Vi åt hamburgar, riktigt gott var det! Sen så målade vi varandras naglar, hon lockade mitt hår och sminkade mig lite och jag lockade hennes hår fast bara nere i topparna och sminkade henne även. Jätteroligt hade vi! När vi var klara med det så ringde jag min syster, men hon hade glömt att de skulle till tandläkaren så det blev lite stressigt, så vi strunta i det och träffas imorgon istället. Istället så spela jag och Maja sims tills jag skulle gå! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback