Promenad

Men godmorgon på er! Vaknade runt halv tio imorse, jätteskönt! Blev inte jättesent igår men vi höll igång hela dagen. Jag har redan berättat lite men vi hade iallafall hur kul och trevligt som helst! Vi blev några styckna... Monica, morfar, Görel, Nettan, Jugge och Alex var här så vi hade som sagt super trevligt. Vi drack champagne och åt god middag. Men tillslut kom vi i säng. 
 
Vaknade som sagt runt halv tio imorse. Solen sken och jag mådde bra! Alex skulle åka hem så jag bestämde mig för att ta en promenad i det fina vädret. Gick med Alex till bussen och gick sedan vidare, kom till nästa busshållplats när jag kom på att jag hade fel skor på mig så jag vände om och gick hem. Plockade med mig lite blåbärsris som mamma bad mig om. Bytte skor när jag kom hem och gick ut på än gång igen, denna gång gick jag till Lidl för att köpa lite bacon. Stoppade in baconen under jackan så gick jag vidare. Hade det helt otroligt skönt, ångrar inte en sekund att jag gick ut. Gick igenom kyrkogården, det finns nämligen en stor finns kyrkogård i Tyresö som är otroligt mysig att gå i, jättefin är den! Kom hem och tog ett långt bad... Första gången i vårt nya badkar, hehe, tänkte fixa en video från badrummet så ni får se, något ni är intresserade av? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback