Tack för idag.

Min dag har varit fyllt med annat, så jag har inte suttit vid datan någongång idag. Vaknade runt halv nio imorse igen, men låg kvar i sängen ett bra tag. Sen så gick jag och Alex tillslut upp och gjorde frukost, god var frukosten. Efter det så duschade jag för första gången i vårt nya badkar! Äntligen. Runt tjugo i tolv stod mamma och väntade på oss nere på parkeringen, det var då dags för att klippa sig. Klippte lite kortare, vilket var skönt, gillar inte att ha så långt hår. Tänkte nästan att det skulle bli kortare men det var nog bra såhär. När vi kom hem igen så gjorde vi iordning lite våfflor och åt de, det var ett tag sen jag åt våfflor! Men sedan så bestämde jag mig för att jag och Alex skulle ta en promenad ner till farmor för att umgås lite med henne, så det gjorde vi i två timmar kanske. Sen var det raka vägen hem där vi sedan inväntade lite gäster! Trevligt! Så nu har vi firat in badrummet med champagne och god mat! 
Har haft en rikitgt bra kväll, men börjar bli lite trött nu så ska förmodligen sova snart. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback