Tokig

Det var kul att träffa den lilla och min syster! Träffade även min systers man Kim och hennes bästa kompis Terron lite senare. Jag kom dit runt kvart över fyra kanske... Pappa kom till min syster runt fem och hade redan min syster gått på ett möte så jag var själv med Liam ett litet tag, även fast Kim låg och vilade i rummet bredvid. När pappa kom så gick pappa, jag, Liam och Eddie ut på en promenad. Vi köpte med oss lite fika och så gick vi hem till de igen. Liam somnade på vägen dit, är man trött så är man... Men jag, pappa och Kim åt fikat och då efter ett tag kom Jessica och Terron. Kul! Pappa skjutsade sen mig till Gullmarsplan och så åkte jag hem därifrån, kom hem hit och åt lite middag, lasagne = gott! Johan var över här och fixade ganska mycket... Haha... Satte upp mycket i badrummet osv, så snart kan jag filma in en video på badrummet och visa er! 
 
Nu ska jag fortsätta att rita en massa. Börjar bli lite tokig... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback