2013

 
Mitt januari bestod av att jag fick min första nyårskyss av min älskade Alex. Fantastiskt mysigt! Han sov även hemma hos mig efter det kommer jag ihåg.
Sedan på min födelsedagen den 14 januari så firade jag med att jag och min familj gick ut och åt på en jättemysigt resturang på Söder som heter Koh Phangan, väldigt trevligt minns jag att vi hade.
Sen så firade jag även min och mammas födelsedag den 19 januari för släkt och vänner med semlor, kladdkaka och annat gott. Mums! 
 
 
Februari åkte jag grillor med mamma i Hellasgården och från det kommer jag ihåg att det gick bra tills jag fick motvind och det blev grymt jobbigt att ta sig fram. 
Sen bar även jag, mamma och morfar iväg till landet. Ja som ni ser var det väldigt mycket snö. Men vi satt på altanen i solen och åt goda mackor och varm O'boy eller kaffe för de äldre... ;-)
Jag var hemma hos Nicole en dag och tog en massa bilder hos henne, det var fint solljus och jag minns att det var ganska varmt på något sätt. Förmodligen för att solljuset var så starkt.
Jag, pappa, Fia, Mio och säkert Eddie var hemma hos Fias syster Lisa och firade henne. Hade kul kommer jag ihåg, hon har två barn i min ålder som jag har rolig med! 
Sen så sov jag, Alex, Tom och Felix hemma hos Alexander en natt. Vi hade super roligt och det är verkligen något jag saknar. Skulle vilja göra om det igen. 
Fick min älskade dator i Februari också! Yay, den är inte ens ett år än... Woho! Kommer ihåg hur chokad jag blev över att den var så lätt då jag hade köpt en Macbook Air och min gamla dator var väldigt tung. 
Sen var jag i Romme med skolan! Hade roligt den dagen, det var roligt och spännande att åka bort med sina kompisar även fast det var med skolan. Fast Alex åkte ifrån mig eftersom har åker de brantaste backarna! 
 
 
Mars månad var en mysig månad. Jag gick till fotografiska museet med farmor och kollade på jättehäftiga fotografier och sen så slutade det med att vi hamna uppe på museets högsta våning där fiket fanns. Hade det hur roligt som helst och var grymt imponerad av alla fotografier, dessutom var det jätteroligt att få umgås med farmor ute på stan. 
Gick en introduktionskurs för mamma och mig där vi fick lära oss hur vi nu skulle övningsköra. Intressant! Lektionen höll på jättelänge och var precis i middagstid så jag har minnen av att både jag och mamma var hungriga efteråt. 
Sen så var jag och mamma i Farsta centrum där vi köpte väldigt fina och bra saker. Jag fick tillexempel en skinnjacka och en scarf. Men mamma köpte något ännumera intressant och spännande, nämligen en resa utomlands! Ahhhhh! Så glada vi var. Vart vi åkte får ni se i nästa månad... 
Jag och Alex åkte till Gotland någon gång i Mars och hade det hur mysigt som helst. Som ni ser blommade det och Alex gick och klappade lite på hästarna och jag kastade hö. Roligt man kunde ha i hö! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback