2013 del 2

 
Så April var en månad som jag inte minns så jättemycket om... 
Men jag vet att i början av månaden så åkte jag, Alexandra och Amanda ner till Gotland. Vi myste lite med de nya lammen, gos! Det var väldigt fint väder då, jag såg nyss nämligen ett fota när Amanda och Alexandra sitter mitt i vägen och solar. Så kan man också sola. 
Sen så någon gång runt April så började jag bo i stan. Spännande var det! Men det känns inte så längesen det var sen jag började bo där... 
Sen så började jag och mamma också att åka ner till landet i April. Mysigt. 
 
 
 
 
Härliga maj månad! 
Jag och Alex åkte ner till landet ett tag och sköt med luftgevär och låg i studsmattan och gjorde olika konster, visst blev den fin?
Sen så åkte jag ner till Gotland med pappa och Fia igen. Där gosade jag med alla djur, red på hästen Musse. Häftigt! 
Sen så fyllde min älskade bror år vilket vi firade med att komma hem till honom och umgicks. Jag minns att vi hade det jättetrevligt! 
Sen så åkte jag och mamma till Kroatien! Ahhhh! Underbart det var! Vattnet var helt turkost och solen sken nästan hela tiden. Vi bara njöt! Där var vi en vecka. Men vi åkte runt lite också då det inte alltid var så fint väder, så vi åkte tillexempel till Split som är en av Kroatiens städer och var där och letade efter lite saker att köpa. Tyvärr fanns det inte så mycket. Men vi hittade dock ett par skor till mig som jag hade på balen. 
Innan vi åkte till Kroatien så kom min syterson. Så jag hade längtat och så glad jag var när jag fick träffa honom för första gången. Riktigt cool upplevelse att bli moster! 
 
 
 
Så då har vi kommit fram till juni månad...
Efter att vi hade fått sommarlov så firade jag och Alex midsommar nere på landet med en massa andra som var där. Jag och några till gjorde kransar som vi hade på oss. Tillomed min katt Blyerts fick en fin liten krans. 
Några dagar innan balen fick jag ta av mig min tandställning. Oj säger jag bara, mina tänder var bokstavligt talat lena. Haha log hela tiden efter det. 
Sen så var jag nere på landet ännu mera och min hobby för att börja meta från bryggan blev större, skönt att bara sitta där och njuta. 
Jag åkte också med Alex till Gokart banan och testade på lite att köra, vi behöver inte gå in på att jag krockade in i däcket på sidan om... Det är en annan berättelse. 
Sen så var det då bal! Kände mig jättefin i min klänning och frisyr. Blev hämtad av Alex och hans pappa i en Porsche Panamera och det var en upplevelse bara det. Men sen så kom vi fram till stället där balen skulle äga runt och vad fina alla var! 
Sist men inte minst så var det dags för skolavslutning. Oj vad många grät, jag började gråta när jag såg mina föräldrar vid skåpet som att jag inte förstådd att vi faktiskt gick ut ur nian. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback