Dagen

För att bevisa för er att jag inte alls bara varit hemma och latat mig och suttit vid datorn men ändå inte bloggat, så har jag dessa bilder här under. Dessutom så vet nu ju att jag la upp bilder på mitt rum och ni kan inte förstå hur länge och noga jag städa för att det skulle vara rent och snyggt när jag tog bilderna. Blev föresten jättenöjd med att det var så städat och fint efteråt, det luktade tillomed rent enligt min mamma. 
Så det var en väldigt bra kommentar! 

Jag kan även berätta för er att den som skrivit kommentaren till mig kontaktade mig via kik! Vilket jag blev jätteglad över. Hon bad mig även att fota mitt rum hos pappa och jag fick en kommentar där en annan tjej också bad mig att fota mitt rum och gå igenom mitt 2013 med bilder. Det blev jag också jätteglad över, så tack för det! 

Men iallafall så har jag idag åkt till centrum med mamma för att Alex buss var sen. Men det var bra för när vi var där så passade vi på att köpa lite saker som jag inte kan nämna nu. Sen så köpte mamma även en skjorta till Liam, sen så handlade vi mat också.

Det sista vi gjorde var att åka skridskor på Tele2 arenan! Det var super duper roligt! Häftig upplevelse! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback